Imagini cu emotii

Dupa multa gandire si mai ales razgandire, am luat hotararea temerara de a incepe un blog. Motivul? Un exercitiu de a iesi din carapace, un exercitiu de sinceritate, de deschidere. Nu voi povesti despre viata mea, nu voi dezbate realitatea cotidiana, nici marile dileme ale lumii, nu voi ridica intrebari si nu voi cauta raspunsuri. Nici macar nu voi vorbi in cuvinte. Ba voi vorbi si in cuvinte, dar in foarte putine. In schimb, vreau sa vorbesc in imagini. In imagini cu emotii.

Voi vorbi despre mine, despre emotiile mele, prin obiectivul aparatului foto. Nu sunt nici macar fotograf amator, iar fotografiile mele nu se vor neaparat artistice, profesioniste cu atat mai putin, corecte nici atat....Fotografiile mele se vor imagini cu emotii din locuri pe unde m-a purtat intamplarea. Majoritatea sunt imagini din calatorii, dar mai intai de toate sunt imagini care m-au facut sa tresar, mi-au "spus" ceva si mi-am dorit sa le impachetez frumos intr-un servetel parfumat si sa le iau cu mine. Si acum vreau sa le trimit mai departe, sa vorbeasca si altora despre parfumul lor, despre tresariri, despre senzatii.

Comments

Popular Posts